maandag 21 augustus 2017

21 augustus 2017 - route Exloërkijl



Omdat moeders moe was van de ziekenhuisonderzoeken, en ik er heel even tussenuit wilde, heb ik een voor mij onbekend gebied verkend.
Een korte route gelopen in Drenthe tussen 2e Exloërmond en Valthermond, ‘de Exloërkijl’, van het Drentse Landschap.

Aangeven is dat de route 4,5 km lang is en voor de nodige verrassende landschappen zorgt!
Vooraf had ik hier eerlijk gezegd mijn twijfels over, maar dat neem ik dus terug.
Je loopt door bos, open vlaktes, langs water, over een (kleine) zandverstuiving en dat allemaal in een kleine 5 km!
Ik heb in ieder geval een heerlijke korte wandeling achter de rug.

Wel een tip om goede stevige en vooral waterdichte wandelschoenen aan te trekken, want met de regenval van gisteren kan deze route best drassige stukken hebben.

Lieve wandelgroet,
Annemieke



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten