maandag 15 april 2019

15 april 2019: Trage Tocht Palmstad - Doorn


Ik had al van diverse kanten gehoord dat deze Trage Tocht niet heel lang meer zou bestaan, omdat als de landerijen bij Sterkenburg verkocht zijn de route weer wordt opgedoekt.
Dus hoog tijd om deze Trage Tocht te wandelen voordat het te laat is. Mijn auto heb ik niet geparkeerd bij pannenkoekenboerderij De Wensput, maar aan de overkant in Palmstad zelf bij het begin van natuurgebied Moesbergen van St. het Utrechts Landschap.

Ik heb hem dus in tegengestelde richting (kwam ik later pas achter toen ik even op de routebeschrijving wilde kijken) gelopen.

Het is een heerlijke, rustige gevarieerde route. Bos, landerijen, weilanden, kasteel en stukjes bewoonde wereld. Gewoon jammer dat deze route binnenkort niet meer bestaat!

Lieve wandelgroet,
Annemieke

























 Hier moet je dus door het weiland heen, maar deze puberdames begeleiden je maar al te graag van het begin tot het einde en gaan graag met je op de foto! 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten