dinsdag 16 juli 2019

WesterborkPad 24e etappe: Koekange - station Hoogeveen


En we gaan weer verder vanuit Koekange voor etappe 24. 
Je loopt al snel Koekange uit en tot aan Echten is het een oase van rust en kan je lekker doorlopen. 

In Echten even gezellig gekletst met de eigenaar van een grote brocante schuur, en die kon me meteen vertellen dat restaurant Boschzicht aan het einde van het dorp een supergoede optie is voor een lunchpauze.

Maar eerst langs de reconstructie van een oude plaggenhut en Huize Echten met bijbehorende duiventil.

Heerlijk gelucht in geadviseerd restaurant. En het stuk na de lunch tot aan de boerderij van familie Flokstra had ik het toch wel even zwaar. 
Maar na deze boerderij was ik al redelijk over deze dip heen en liep zonder al te veel moeite langs alle bijzondere punten van Hoogeveen en al snel was ik bij de auto.

De wandeling van vandaag was lang en soms best wel zwaar, maar ik heb het toch maar gedaan en weet dat ik de volgende wandeling naar Beilen gewoon kan doen.

Lieve wandelgroet,
Annemieke




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten