woensdag 20 januari 2021

20 januari 2021 - Trage Tocht 's-Graveland


Vandaag een Trage Tocht van 11 km over 4 verschillende buitenplaatsen; Hilverbeek, Jagtlust, Gooilust en Spanderswoud.

We parkeren de auto bij de Hervormde Kerk in 's-Graveland en je wordt bij deze kerk meteen achterlangs landgoed Hilverbeek opgestuurd, waar ik in een weiland meteen al diverse ooievaars spot.

Ik heb deze wandeling over vele statige beukenlanen gewandeld, diverse weilanden gezien en waterpartijen, en door een heuse rododendronvallei gewandeld. Ook heb ik over vele bruggetjes gelopen, maar ook een Moerascipres heb gezien.

Het Corversbos is voor mij een bos down memory lane, daar kwamen wij als kleine kinderen altijd om watervlooien te vangen voor mijn vaders aquarium. Niet dat ik mij echt heel veel meer van dat bos kan herinneren, maar toch.

Ik eindig deze wandeling met een heerlijke route door het Spanderswoud.

Misschien dit voorjaar nog eens terug om al die rododendrons in bloei te zien.

Lieve wandelgroet,
Annemieke 



























 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten