maandag 14 augustus 2017

14 augustus 2017 - Klompenpad Oldenaller



Klompenpad – OldenallerPad

Vandaag het Oldenaller Klompenpad van 8km in Putten gelopen. Het beginpunt was bij De Zoete Inval, een klein museum op zich waar je routekaarten van diverse klomenpaden kan kopen, maar ook gewoon wat kan drinken. En alles is zelfbediening!
Landgoed Oldenaller is een buitengewoon schitterende omgeving. Ik vond hem nu al mooi om te lopen met de voortekenen van de herfst, ik denk dat als de bladeren van kleur veranderen dat ik hem nog een keer wil gaan lopen (maar dat zal dan waarschijnlijk volgend jaar pas worden want er zijn nog zoveel te lopen klompenpaden op mijn wensenlijstje).
Je loopt op deze route door zoveel verschillende landschappen: bos, weilanden, maïsvelden, heide. Ik heb gewoonweg de hele route genoten. Bekijk gewoon even de foto’s en je snapt waarom ;-)

Lieve wandelgroet,

Annemieke






Geen opmerkingen:

Een reactie posten