maandag 22 april 2019

22 april 2019: Trage Tocht Vianen-Hagestein


Vandaag Trage Tocht Vianen-Hagestein gewandeld. Dit is geen rondwandeling want startpunt is in Vianen en eindpunt in Hagestein, maar terug lopen naar Vianen is gewoon een optie.
Ik had vandaag toevallig de luxe dat ik gebracht én weer opgehaald zou worden.

Eenmaal gedropt in Vianen kwam ik erachter dat ik de uitgeprinte routebeschrijving thuis had laten liggen, dus heb hem helemaal op gpx gelopen. 

Je gaat eerst een stukje door het mooie Vianen heen om vervolgens naar recreatieplas 'de Put' te wandelen. 
Als je geluk hebt kom je daar ook de grote grazers tegen.

Vervolgens loop je een hele mooie route langs de Lek. Ik ben niet over de dijk gelopen, maar echt beneden langs het water. 
Uiteindelijk kom je bij Sluis- en stuwcomplex Hagestein en loop je vervolgens over de Lekdijk, via recreatieplas Everstein naar Hagestein toe, eindbestemming van deze wandeling.

Lieve wandelgroet,
Annemieke






























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten