maandag 8 april 2019

8 april 2019 - KruishaarderPad


Het laatste klompenpad wat ik heb gewandeld is alweer even geleden. Maar ik wandel ze dan ook het liefst in het voorjaar, zomer of vroege herfst. In de wat nattere periode door drassige weilanden banjeren is niet echt mijn ding.
Maar vandaag, na een serie nachtdiensten, is het een schitterende zonnige voorjaarsdag en begonnen de klompenpaden toch weer te kriebelen.

Mijn keuze is gevallen op een klompenpad dichtbij huis, in de buitenomgeving van Nijkerk. 

Gewoon lekker met de trein, want dit klompenpad begon vanaf station Nijkerk (voor mij dus maar 1 treinstation verder).

Ik heb werkelijk een schitterend gebied gewandeld, dichtbij huis, die ik nog niet kende. 
Ik heb gewoon keihard mijn vermoeide voeten genegeerd en de verlengde route gekozen van 15 km (welke is te verkorten naar 12 km).

Van de buitenrand bebouwde kom van Nijkerk, langs sportvelden kom je in een schitterend landelijk gebied waar je ook even een stuk door de weilanden mag lopen. De overbekende overstapjes en bruggetjes heb ik meer gemist dan dat ik had verwacht.

Maar ook stukken bos ontbraken niet in dit klompenpad. 
En overal was het genieten van het prille voorjaar. 
Een op en top klompenpad waar ik vandaag echt van genoten heb.

Onderstaand een fotoreportage van mijn Kruishaarder klompenpad ervaring.

Lieve wandelgroet,
Annemieke















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten