donderdag 12 oktober 2017

Groene wissel 577 -> Nunspeet: Pannenkoekroute De Stroopstok


Groene Wissel 577
Nunspeet: Pannenkoekroute De Stroopstok


Vandaag even geen WesterborkPad, maar een Groene Wissel in Nunspeet gelopen.
De 1e Groene Wissel liep ik puur op routebeschrijving, maar dat was dan ook een route op bekend terrein.
Nu had ik als back-up ook de gps track gedownload, en dat was maar goed ook.
Ik ben er onderweg achter gekomen dat het lopen van een route door het bos met allerlei bospaadjes, puur op routebeschrijving helemaal niets is voor mij. En dat lag niet aan de routebeschrijving hoor, want die was echt uitstekend, en zelfs heel gedetailleerd. Maar ik was meer aan het lezen, dan dat ik aan het genieten was van de omgeving.
Dus bij de 1e brug om de A28 over te steken, heb ik de rollen omgedraaid. Lopen op gps en de routebeschrijving als back-up. En dat werkt voor mij geweldig. Maar let wel op, dit is puur persoonlijk! En de routebeschrijving had ik op sommige punten echt wel weer even nodig.
En het was echt een heerlijke, mooie en afwisselende bosroute. En in deze periode al helemaal met al die herfstkleuren en paddenstoelen. Het was droog, niet te koud en met af en toe een zonnetje. En uiteraard ben ik ook even de uitkijktoren opgeklommen.
Ik ga zeker weten vaker een GroeneWissel lopen, zeker nu ik weet hoe voor mij de beste manier is om dit soort routes te lopen.

Geniet gewoon mee van de foto’s die ik onderweg gemaakt heb.

Lieve wandelgroet,
Annemieke


Vanaf dit punt ben ik op gps track gaan lopen. En nogmaals dit ligt niet aan de routebeschrijving want die is uitstekend, maar werkt voor mij persoonlijk het beste.

Hier een kleine pauze genomen. Niet echt nodig, want zolang was ik nog niet onderweg. 
Maar het was gewoon heel mooi hier. 
En uiteraard nog even deze uitkijktoren omhoog gegaan.
  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten