vrijdag 27 oktober 2017

27 oktober 2017 - klompenpad AppelPad

Knotwilgen op het Appelpad klompenpad

Klompenpad – AppelPad

Vandaag het AppelPad Klompenpad van 8km in Appel (Nijkerk) gelopen.

Het beginpunt was bij landwinkel de Maaneschijn, Kamersteeg 3a in Appel (Nijkerk). Hier kan je ook eventueel de routekaart kopen.
Het AppelPad is een schitterende landelijke omgeving met een overvloed van nieuwsgierige koeien. Ik vond hem heerlijk om te lopen, en het stuk asfalt aan het begin van de route vond ik niet echt storend (maar nu ben ik gewoon snel tevreden, als ik maar foto’s kan maken). Ik had vandaag dan ook schitterende dreigende Hollandse luchten en heb het de hele weg droog gehouden en zelfs halverwege mijn jas kunnen uittrekken.

Na een wandeldip(je) van een week, omdat ik na 2 weken vakantie het lastig vond om weer in mijn nachtdienstritme te komen, is het wandelvirus weer helemaal terug!  

 Lieve wandelgroet,
 Annemieke



Het beginbord van het Appelpad klompenpad
Koeien op het Appelpad klompenpad
Route langs knotwilgen op het Appelpad klompenpad
Bruggetje langs knotwilen op het Appelpad klompenpad
Weidelandschap met knotwilgen op het Appelpad klompenpad
Wandelroute over landgoed Appel
Wandelbankje onderweg bij het Appelpad klompenpad
Klompenrek bij het Appelpad klompenpad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten