zaterdag 23 juni 2018

23 juni 2018 - Fotosafari Bussumer Heide


Vandaag op fotosafari op de Bussumer Heide. Aangezien mijn jongste zoon 2 uur voor de voetbalwedstijd begon aanwezig moest zijn, had ik dus even de tijd om te gaan wandelen. En laat de Bussumer Heide nou 10 minuten wandelen van de voetbalclub zijn!

Ik moet zeggen dat ik op slag verliefd ben geworden op dit mooie en enorm grote natuurgebied! 

Lieve wandelgroet,
Annemieke

PS Ik heb de foto's van flora en fauna zoveel mogelijk van namen voorzien


Heideblauwtje

Oog in oog met een ree op nog geen 20 meter afstand! 


Mierenhoop van de rode bosmier


Rups van de Kleine Hageheld vlinder



Duidelijke boodschap op een wandelbankje


Het is pas eind juni en nu al zie je al dat stukken heide hun kleur laten zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten