zaterdag 14 april 2018

14 april 2018 - Klompenpad StoutenburgerPad


Een grote uitzondering dat ik op een zaterdag kan wandelen, omdat deze dag altijd is gereserveerd voor voetbal! (mits ik niet hoef te werken).
De thuiswedstrijd van zoonlief was pas om 15.00, maar wilde graag nog naar een vriend kijken die een wedstijd daarvoor speelde. Dus om kwart voor 12 stapten we in de auto, zette ik hem er bij de voetbalvereniging uit en reed terug naar de Hockeyclub in Leusden om daar de auto te parkeren en het Stoutenburger Klompenpad te beginnen. Deze stond al een poosje redelijk hoog op mijn lijstje om te gaan wandelen, dus nu komt het er dan eindelijk van.

Je wandelt dan meteen het natuurgebied 'De Schammer' in. Dit gedeelte heb ik ook al eens gelopen toen ik een route van Het Utrechts Landschap wandelde. 
Als je de Hessenweg oversteekt kom je in het volgende natuurgebied terecht "Bloeidaal'. Je loopt vervolgens een heel mooi en lang stuk langs de Barneveldse Beek.

Niet veel later loop je door het bosrijke gebied van Landgoed Stoutenburg, en ben ik alweer bijna terug bij de Hockeyclub in Leusden. Om vervolgens op tijd bij de voetbalwedstijd te zijn!

Lieve wandelgroet,
Annemieke



Natuurgebied 'De Schammer'












Natuurgebied 'Bloeidaal' langs de Barneveldse Beek










 
En met een kleine omweg weer verder langs de Barneveldse Beek










Dit is al op Landgoed Stoutenburg








Officieel begint dit klompenpad bij Koetshuis Stoutenburg.



En via deze landelijke weg weer richting de Hockeyclub





Geen opmerkingen:

Een reactie posten