dinsdag 18 juli 2017

18 juli 2017 - Klompenpad – Zeldertse Pad


Klompenpaden – ZeldertsePad
Vandaag een route van 7 km door de polders van Hoogland uitgekozen. Alleen de route naar het startpunt toe is al schitterend!
Je word bij het startpunt meteen het weiland ingestuurd. Hou er rekening mee, dat als je vroeg gaat wandelen je goede waterdichte schoenen aan hebt, want de weilanden kunnen op dit tijdstip nog erg nat zijn!


Ik heb de hele wandeling genoten van het landschap, ondanks dat je halverwege een heel stuk op een verharde weg loopt.

Jammer was dat stuk wat je extra kan lopen naar de Grebbelinie toe, daar waren ze bij de bunkers zelf met werkzaamheden bezig. Maar de route is de moeite waard om gewoon nog een keer te wandelen en dus wil ik deze in het najaar gewoon nog een keer wandelen.
Al met al een heerlijke route om te wandelen.




2 opmerkingen:

  1. Hallo Annemiek.

    Waar jij al mee begonnen bent, wil ik gaan opstarten.
    Namelijk het wandelen in Amersfoort en (ruime) omgeving, waaronder Klompenpaden.
    Jouw blog is een mooie inspiratie hiertoe.
    Ik ben nog even zoekende naar de juiste schoenen. Categorie A of A/B. Wat zou jij me adviseren?
    Enfin, bedankt voor je blog en veel wandelplezier.






    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mattie,

      Bedankt voor je lieve reactie. Zelf loop ik ook nog niet zo lang, vanaf juli/augustus pas effectief. Ik loop nu op Mountain Peaks hoog model (bij Scapino gekocht). Ten eerste waren ze niet duur, voelde meteen goed bij het passen & zagen er goed uit. En omdat ik het lopen eerst een kans wilde geven vond ik dit een goede schoen om mee te beginnen. En ben er tot op heden nog steeds heel erg tevreden mee.

      Lieve wandelgroet,
      Annemieke

      PS wie weet komen we elkaar wel een keertje tegen ;-)

      Verwijderen